RSS

myfadzli.com

Selamat Pagi Cikgu... ;)

Monday, June 15, 2009



hehe.. selamat pagi murid2 semua... ha.. cuti sekolah udah berakhir tapi kami pelajar2 U belum lagi abes... waaa amat bosan sekali.. :) ermm tp dalam 2 mggu lagi pelajar2 baru akan mula mendaftarkan diri di U yang telah mereka pilih tidak kirala IPTA mahupun IPTS... yang penting niat untuk belajar tuh ada... waa mau jadi cikgu ka?? xda la... x suka.. hahaa... ok... semalam ak mau mencoretkan sesuatu kat sini tapi ak rasa macam malas la pulak.. huhu.. so ak tulis jela pagi nie...

semalam alias ari ahad.. haha.. ak g berjumpa lagi 2 orang user selamba.. sebenarnya dia pakai 1 nick ja.. liliyaya.. so.. ak berjumpala ngn yaya kat MP... wlpn pada awalnya... depa tersesat... hahha.. amat lawak sekali.. disebabka diorg x taw jalan.. kami pun bt keputusan jumpa kat Tesco n sama2 pergi ke MP.. then... sampai ja kat sana.. mula2 sekali ak serahkan t-shirt diorg.. huhu.. baju tuh diorg tempah kan.. so alang2 jumpa.. bagi jela terus...



then kami pergi ke Burger King sebab diorg nie kelaparan walaupun diorg nie baru ja lepas makan kat kenduri kawen kawan depa.. niat asalnya depa mmg pergi kenduri pun tp tiba2 yaya call bg taw nk jmp.. yerla.. selalu borak kt net ja.. x pernah jmp lagi so ad peluang jmp.. kt pun jumpa jela.. tp igt.. yaya nih bkn single k... dh kawen.. hehe... dia dtg ngn suami dia.. disebabkan dia dah lama x dtg melaka n depa sndr pun x pernah g A Famosa.. ak pon bawak la depa jalan2 sekejap..

lepas ja makan kt burger king... kami p dataran pahlawan.. kat situ kami jalan2 jap then baru kami naik g A Famosa... perghh x booleh blah tuh.. si yaya nie.. kuat giler bergambar.. hehe.. photgenic plak tuh.. haha.. xper2 asalkn dia bahagia.. hehe.. then kami naik kat atas runtuhan gereja tuh... agak penat la mendaki bukit tuh.. heheeh...

lepas tuh singgah McD jap n makan eskrem... sbnrnya xmo makan eskrem pun... huhu.. on diet.. perghh.. mcm pelik ja.. wakkaka.. tp last2 pali bli gk.. xperla.. yaya kt rezeki jgn di tolak.. x bley blah tol yaya nie.. papehal TQ... then depa pn balik.. arini pun yaya kerja.. n si pali nih pun dh penat... haha.. asyik menguap jer.. so ktorg stop la jalan2... klo driver down nnt.. abesla yaya.. hehe.. then depa pun balik la...

Aku plak... hmm.. setiap kali ak nak balik dari MP or pergi mana2 la.. mst ja ak masuk salah jalan... zzz pergi reti.. balik kureng ckit.. wlpn ak main masuk ja jalan2 tuh.. tp smp gk rumah.. cuma cpt atau lambat jela.. huhu... haizz mmg x reti la... pelik tol... huhu...

ok la.. papehal... TQ k yaya n pali.. hehe.. ak mo bt kerja dl.. adios~
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

- p z a a - said...

Yaya plak bgth last minute. Masa Tuah sms fiza tu baru bangun tido tau takkkk???!!! Hehehe

Tuah said...

hahha.. xperla... lain kli leh jmp lagi.. hehehe