RSS

myfadzli.com

Minggu ke-2 kuliah

Monday, January 5, 2009

Hari nih merupakan minggu kedua kuliah ak... minggu lepas, seperti yang telah ak cakap sebelum nih, banyak kelas telah di batalkan. hari ini memang banyak kerja dah sampai.. Assignment telah mula menunjukkan taringnya... Tapi xperla.. tengah belajar.. adatla tuh...

Semalam malam.. ak menonton la cerita Get Smart.. haha.. lambat giler tgk movie nih... best... mcm x sangka plak... ingtkan x best.. rupanya mmg syok giler... haha... malam nih nk tgk movie ap plak yer... tgk la nnt.. dlm external tuh berlambak cerita.. tp x larat nk tgk masa cuti dl...

oit.. xkan tgk movie... study ler... haha... nih kawan ak ckp kat ak... study2 gak.. tp jgn smp botak.. hahaha.. ad kawan ak tuh... punya la study kuat... sampai botak.. kesiannya... nmpk sangat botak... rambut byk gugur... ishk3.. muda lagi beb... nasib la... nnt dh graduate.. ko g la Yun Nam Hair Care... hehehe.. lebatkan balik rambut ko...

Td gk ak cek result... macam nak pitam ak td... terkejut tgk result... ad 1 mtpljrn nih... mcm sengal.. penyelia x guna.. bodoh... igt dia jer yang btol.. tanya penyelia lain.. diorg kata dh ok.. dgn dia.. mcm ****.... geram..... mmg dasar cina *****... buat rosak result ak jerr.... warggghhhhh.... sabo2.... sabo pale ko...  mmg nk kn cina nih... ttgula pembalasanku.... ak nk bg tau result ak kt bapak ak pn takut... mati la kalo ayah ak tau...

arrgghhhh bila mengenangkan result tuh.. sakit hati ak nih makin parah.... kalo ak jmp cina tuh.. mmg nk jer ak sembelih.... x seswai lgsg jadi lecturer.. ko pgila mampos... ak tanya kawn2 ak.. semua ckp... cina tuh mmg *******... haihhhh geramnyer... lari terus topik asal ak.... lantakla....

k arrr.. sakit hati nih... cau....

p/s: sori arr guyz... ak cencordkn ayt tuh... bahya arrr
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

CinaHensem said...

ouit ko ni raciss ka apa?
knp lu ltk cina ? bilang nama samaran internet suda la..
aiya lo..lu punya result dpt brapa?

admin said...

apola fman... klo nk nyamo pn pakai la email lain.. hahah... mmg ak tgh hangin ms tuh... kekeke... xperla... nnt ak backdoor dia... jaga arrr...