RSS

myfadzli.com

PSM belum mula!!!

Friday, February 19, 2010

mampos.. perkataan yang menakutkan semua orang.. yeah.. aku pun takut la.. PSM aku belum start.. tahun akhir nih banyak memain pulak.. aduii problem nya.. aku tak suka weyh... adoii tolong-tolong.. apasal la aku pemalas sangat.. langsung malas nak buat kerja nih.. cuti memang cuti terus.. buruk perangai kan.. jangan ikut.. dem.. aku benci diri sendiri sebab malas..

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku nak jerit puas2.. ini blog peribadi.. sukahati aku jer nak jerit2 kan.. hahaha.. blog lagi 1 kalau jerit2 orang tak suka.. ok dem.. sangat dem.. dah la.. aku malas nak menaip panjang2.. meleret leret nanti.. cau dl..

papehal cek la blog wa yg tak best tuh... http://myfadzli.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: