RSS

myfadzli.com

Exam sedang berlangsung..

Sunday, November 9, 2008

salamualaikum...

hari ini adalah hari ahad jam 3:50 am... mataku mula layu... dan katil sedang memanggil-manggil untuk membelai aku.. namun ak gagahkan diri untuk menulis blog yang telah 3 hari aku tinggalkan... hehehe...

hari jumaat (kelmarin), ak ad paper 1st... paper multimedia... ermm ak jawab ok la.. nak kata pro xla.. tp ak ad x dapat jawab.. ckit jer...kiranyer 80% ak dapat jawab... betul salah tuh perkara no 2... hehe... masa diberikan 2jam 30 minit... waaa lamanya...

aku jam 10 :15 dah siap.. walaupun terdapat bahagian yang terpaksa ak tinggalkan kerana memang x tahu jawapannya... dengan sakit kepala.. aku pun tak tahu kenapa... akhirnya.. ak tengok dah ad yang keluar dari dewan peperiksaan.. ak pun ikot juga keluar.. akhirnya ramai yang keluar juga... tidak sampai seminit, sharon pula keluar diikuti dengan bil... haha.. ramai pula yang keluar mengikut jejak langkahku...

kertas soalannya boleh dikatakan susah juga la.. tp disebabkan dah ready last minit.. dapat jugala jawab soalan itu. waahhh bunyi guruh yang teramat kuat... aku terpaksa mengundurkan diri untuk masa ini.. berjumpa di post yang lain... c yaa...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: